piątek, 17 czerwca 2011

Truskawki z ołatkami- pycha!

 Mamy okres truskawkowy. Żadne truskawki z innych krain, nie sa w stanie przebić smaku i aromatu naszych rodzimych.

Nie miałam pomysłu na obiad i.....przypomniałam sobie, ze mam resztkę maślanki, która stoi sobie w lodówce otwarta już drugi dzień.
Ołatki, to będzie to !

Trzy minuty pracy, chwila smażenia.
Proporcje :
maślanka, (zsiadłe mleko w przepisie maminym) dwa razy tyle mąki, jako lub dwa, sól, łyżeczka sody.

Z truskawek rozgniecionych na miazgę, śmietany i cukru zrobiłam sos do polewania tych delikatnych placuszków.


1 komentarz:

  1. Bosko
    Kulinaria (z wsparciem Muminka - tymrazem) i ich roznorodnosc nie maja konca
    Wyobraam sobie smak tego cudenka
    Na lato jak znalazl - lekkie, pozywne i smaczne
    M jestes geniuszem
    A Zosia-samosie jest idealem
    tetek

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.