wtorek, 28 czerwca 2011

Poziomki

Mama nazbierała dla mnie w "prawdziwym lesie" poziomki.

4 komentarze:

  1. Od razu poczułam ich aromat i smak. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miałaś nosa- 2 minuty po opublikowaniu zdjęcia.
    Ja też pierwsze co zrobiłam to nasycałam sie aromatem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skasowany fantom29 czerwca 2011 10:59

    jestem co prawda baaaaardzo spózniony ale tez slinotoku nie moge powstrzymac
    I Ty myslalas o skasowaniu bloga jak nawet Mama specjalnie do tego celu przytaszczyla Ci poziomki
    Jest dobrze i moze juz byc tylko lepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. możesz być pewien, skasowany fan- tomie, ze mama je zbierała nie myśląc o blogu, tylko o chorej córce :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.