środa, 15 czerwca 2011

Do Księżyca

Dzisiaj moj Księzyc dozna olśnienia, lub zaćmienia
i zrozumie co ma do stracenia-nie będzie mego cienia...

5. VI.2011



11.VI.2011

Obawiam sie że nie zrobię dziś zdjęć zaćmienia księżyca, bo mój aparat zaczął szwankować.
to zdjęcie zrobiłam wczoraj 14.VI.2011


15.VI.11. 21,45
To trzeba mieć takie szczęście jak ja!
Aparat zreperowałam...
 i nikogo nie olśni oczekiwany widok.
P.S.
Nie mam księżyca, ponieważ cały czas jest zachmurzenie- ciemny pas na dole nieba.
Znalazłam sposób i  zrobiłam kolaż. O 24, 30 ukazał sie księżyc,ale to już było prawie po zaćmieniu.



2 komentarze:

  1. Przecież nie masz księżyca na ostatnim zdjęciu. Nie martw się jest ok.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Faine fotki
    Nie klopocz sie, nastepnym razem wyjdzie zajezyscie
    :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.