sobota, 18 czerwca 2011

Modowo

Długo już nie przedstawiłam moich ciuchowych propozycji. Może nie chciałam konkurować z Panią Kasią T., czy tez Angielkami? Propozycji na lato jest cała masa i tyle możliwości.

 
Najprostszy i zawsze aktualny styl marynarski : paseczki, granat, odpowiednie dodatki i można nieco zmodyfikiwać to co mamy w szafie od lat.


Tego typu ciuszkami są wypełnione wszystkie butiki.





Dziewczyny, które maja nogi do nieba zawsze wybiorą szorty. Warunek to dobre nogi !
(Zgroza mnie ogarnia, gdy widzę odsłonięte to, co powinno być ukryte.)

 
Sukienki są bardzo kobiece i latem je chętniej nosimy.
Styl folk jest luzacki i można łączyć swobodnie różne elementy.Byle nie zrobić całkowitej "wiochy".




















 Etno- trzeba dobrze wyważyć.




Bardziej wyjściowe letnie zestawy:

 
Może się wydaje, ze przedstawiłam moje pomysły tylko dla osób młodych. Myślę, że osoby" po 40", też swobodnie mogą nosić co najnmniej 7 z tych propozycji.
Grunt to dobrze się czuć w tym co mamy na sobie, a ja jestem może zbyt wyluzowana...(?)

2 komentarze:

  1. Hi folk
    jeszcze nie raz bedzie okazja
    zeby byc soba (nie tylko !!! u siebie)
    A moze soba u siebie bedzie fajnie
    Ciuszki widze, na Tobie so cool
    ttek

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw, bardzo elegancki.
    Escuchar

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.