czwartek, 14 lipca 2011

Czas pokazał- dziś minął rok prowadzenia tego bloga.

"Bywalo ze pisalam pamietniki, pisalam wiersze do szuflady, robilam zdjecia do albumow i malowalam dla uciechy.
Nadszedł czas, kiedy chce sie tym podzielić...
Co z tego wyniknie?
Czas pokaze."                      -tak napisałam 14 lipca 2010 roku

850 postów  z  moimi kolażami i zdjęciami;  między innymi
propozycje wycieczek po Gdańsku ze zdjęciami i opisami;


Neptun z 169357 klocków Lego

 kilka wprowadzeń w temat medycyny naturalnej i energii Reiki ;




 "modowo"- propozycje, stylizacje;






 To dorobek roku codziennej pracy. Nie ma chyba dnia bez jednego chociaż tematu.
Co z tego mam....?
Często wrażenie straty czasu.
Obawiam się, że prowadziłam blog zbyt wielowątkowy.
Nie zdobyłam wielu obserwatorów, nie mam wielu komentarzy do tego co robiłam. Czyli nic nie zwojowałam swoim zaangażowaniem i troską o codzienną porcje jakiś nowinek.
Jestem po prostu już zmęczona swoim monologiem.

Tym bardziej, że ostatnimi czasy zdarzało mi się pisać i przelewać na blog swoje osobiste sprawy i emocje, a to nie jest pamiętnik!
Powinnam wrócić do starej sprawdzonej metody pisania swoich notatek w tradycyjny sposób.
Po 364 dniach czas na urlop !
Robię sobie wakacje od codzienności; internetu, wiadomości, ludzi i całego chaosu  tego świata.
Nie jest mi dane zmienić miejsca pobytu, to chociaż w ten sposób zmieniam swoją rzeczywistość.
 Oczywiście jak uda mi się w tym czasie pstryknąć dobre zdjęcie, lub 'zmalować" coś godnego uwagi- to nie omieszkam wstawić.

                                         Życzę wszystkim udanych wakacji !
 P.S
Antoine de Saint-Exupéry — Mały Książę

Przestrzenią ducha, gdzie może on rozwinąć skrzydła, jest cisza.

W tajemnicy każdego człowieka istnieje wewnętrzny krajobraz: z nietkniętymi równinami, z wąwozami   milczenia, z niedostępnymi górami, z ukrytymi ogrodami.

Logika zabija życie.

Wiesz... gdy się jest bardzo smutnym, lubi się zachody słońca...

(kocham tę książkę od 10 roku życia)

1 komentarz:

  1. Mill
    czas pokazal, ze blog jest swietny
    zrezygnuj z kilku ''nie chwytajacych'' rzeczy
    wprowadz nowe
    i bedzie fantastyczniepokazuj sie wszedzie, bierz udzial w konkursach, poddawaj go niezaleznym ocenom
    To jest swietny blog
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.