piątek, 29 października 2010

rodzinne rocznice

Inspiruje nas życie i  skłania do refleksji śmierć.Wiele osób w chwilach zagrożenia swojego zdrowia, czy groźnych wypadków przewrtosciowuje swoje życie.

Moi dziadkowie od strony mamy jak i taty obchodziliby w tym roku 100 urodziny.
Gdyby nie oni, nie byłoby mnie...Jestem im wdzięczna i kocham ich, choc ich tu juz nie ma.

Byla to okazja do zjazdów rodzinnych i pięknych wspomnień i miłych spotkań.
Zbieram pamiątki rodzinne i maja one swoje miejsce w moim mieszkaniu.
.


 To sa dziadkowie którzy w ostatnich dniach października mieli swoje urodzin.
Mam rowniez zdjęcie ślubne chrzestnej mojej babci.
Mój wujek, brat mojej mamy, przez pol roku pracował nad  rodzinnym drzewem genealogicznym.

1 komentarz:

  1. Co ciekawe, w moim domu ledwie rodzinne zdjęcia. I małe mam tylko dwa lub trzy. W ciągu tych lat w Hiszpanii, zdjęcia były luksusem. Może dlatego, że mam dużo moich dzieci. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.