wtorek, 24 maja 2011

Dziś są moje imieniny.

Rodzice o mnie nie zapomnieli.Odwiedzili mnie przed południem.

Znaczenie imienia Milena

Milena to imię pochodzenia starosłowiańskiego i oznacza 'ulubiona'.
Liczbą, którą przypisano do imienia Milena jest liczba 9. To liczba ciepła i domowego ogniska. Tę rodzinność potwierdza również znak zodiaku, jaki został przypisany Milenie, czyli Wodnik. Do tego planetą dla imienia Milena jest Jowisz.
Osoba nosząca imię Milena jest z natury osobą skrytą, która nie znosi plotkowania i żalenia się przyjaciółkom, swoje smutki woli przeżywać sama z sobą w zaciszu swojego domu. Z drugiej strony nie pozwala uważać się za istotę kruchą, którą trzeba traktować jak porcelanową laleczkę, by jej tylko nie zranić. Milena jest kobietą wyzwoloną, emancypatką, która potrafi zawalczyć o swoje i pokazać, że nie jest taka krucha, za jaką ją wszyscy biorą. Wbrew pozorom Milena jest silną kobietą, która ma swoje cele, plany, ideał, do których dąży, które realizuje. Ponadto osoba nosząca imię Milena, jest osobą niezwykle dobrą - zawsze chętnie każdemu pomaga, wbrew temu, co o danej osobie mówi otoczenie. Dodatkowo Milena to osoba bardzo rodzinna i kochająca tradycje. Idealnie nadaje się na żonę i matkę - potrafi zadbać o dom, męża i dzieci, skupiając swoją uwagę tylko na nich, przez co poświęca swoją karierę, którą w zawrotnym tempie rozkręcać zaczęła w młodych latach.
Zawodami, które będą odpowiednie dla osoby noszącej imię Milena są: właściciel firmy, lekarz, architekt
Zdrobnienia: Mila, Miluś, Milenka
Imieniny: 24 Maja

To takie wiadomości podaje księga imion.
Historia mojego imienia jest nieco inna. Moi rodzice (plastycy) wymyślili sobie ze z okazji 1000-lecia Państwa Polskiego, ze nadadzą mi imię z tej okazji.Oczywiście nie było w tym czasie takiego imienia w księgach urzędu. Zostałam zarejestrowana jako pierwsza Millena w kraju. Poznałam kilka Milen w swoim życiu z czego jedna była fizycznie bardzo podobna do mnie :).Kiedy jeszcze byłam w "naszej-klasie" przeprowadziłam sondę i okazało sie, ze faktycznie nie bylo starszej mojej imienniczki na tym portalu.
Imię mogło by sugerować, ze to taka  przymilna osoba. Nie- ja nie lubię sie łasić. Jako dziecko byłam lekko samowolna. Typowy moje powiedzonko- "nie, ja siama."
Teraz okazuje sie, ze mam bank Millenium, czekoladę Milka i słodycz całkowita w nazwisku.

Oprócz tego bardzo ciekawą historie nazwizka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.