piątek, 16 sierpnia 2013

Jarmark Dominikański 2013

Jarmark za 3 dni się kończy i wypadało w końcu na nim być. W 1972 r. byłam na pierwszym, po 33 letniej przerwie, później na kolejnych- masa wspomnień...
Dziś byłam po kilkuletniej przerwie.









































 Już mnie nóżki bolą, po 3 godz chodzenia w tłumie. Neptunie- wybacz, wracam do domu.
Tak było dziś- tłoczno, jak zwykle, czasem wesoło, bywało jarmarcznie i o to w tym wszystkim chodzi.
"Zakończony w niedzielę 753. Jarmark św. Dominika odwiedziło 6,2 mln osób, o 200 tys. więcej niż w zeszłym roku. Podczas imprezy swoje produkty wystawiało ponad tysiąc handlarzy na 41 tysiącach metrów kwadratowych."

1 komentarz:

  1. ...bardzo ciekawa foto-relacja, może kiedyś uda mi się przyjechać na Jarmark...
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.