sobota, 24 sierpnia 2013

crazy is my life

 Usłyszałam od zagranicznych znajomych, że żyję w cholernie bogatym mieście.
Na jednej pawie 7 km. alei, stoją same banki,  dwa centra handlowe, trzecie w budowie i nowe wielkie puste wieżowce.
No tak- pomyślałam i złapałam się za głowę.
Klub piłki nożnej ma nowy stadion na prawie 44 tyś. miejsc, a np. taki Tottenham tylko 36 tyś.
Będzie jeszcze "bogaciej".
 W pasie nadmorskim, dla zapewnienia indywidualnego widoku na morze, a nie obsrany lasek przed plażą -będą apartamenty wakacyjne( zasłaniające widok na morze reszcie miasta, świecące ciemnymi oknami przez większość roku).
Miała być druga  Japonia, a będzie zabetonowana  Hiszpania.
Sroczyków przy plażach nie ma-dbamy o użyźnianie pobliskiej przyrody i uzupełniamy ilość bakterii coli w morzu.
Kurort Sopoćkowo zbiera opłaty klimatyczne, a przez zanieczyszczone w nim powietrze skracam sobie życie o 6 miesięcy.
Darmowe Molo w Brzeźnie zaczyna się remontować pod koniec maja, żeby turyści nie łazili po dechach w sezonie.

Ale w koło jest wesoło!
Ustawę śmieciową wprowadza się latem. Smród , szczury i choróbstwa dobiją co słabsze ludzik, jak jeszcze ceny za wywóz nie spowodowały zatrzymania krążenia. Bezrobotni w ramach hobby segregują te śmieci nocami i do tego spać nie można.

Kupuje się super szybki pociąg Pendolino, aby przejechał  np. z Gdyni do Warszawy w 3 godz. gdzie przed II wojną światową tę samą  trasę pociąg  pokonywał już  w 3,5 godz. (70 lat postępu).

Nasz duma narodowa Lot, nie może wyegzekwować odszkodowania za nieloty, a reszta świata tak...
A Jedwabny Szlak wiecznie żywy- produkty chińskie zalewają nas, jak nasze miasta deszcz po każdej ulewie.
Reklamy i banery są największe w Europie! Staruszki przez nie do domów nie mogą trafić, a samochody przez nie wpadają z wrażenia na siebie.
Na głosowaniu przewodniczącego partii wiodącej ogółem  głosowało tylko  51%  jej członków i wszyscy się cieszą.
Przykład idzie z góry-gratuluję i czekam na nawoływania do narodu, aby nie popełniało grzechu zaniedbania w wyborach
"Ten kraj jest jak psychodeliczny lot"
Wg danych przytoczonych w Narodowym Programie Ochrony Zdrowia Psychicznego od wielu lat zwiększa się w Polsce liczba osób leczonych z powodu zaburzeń psychicznych. (a psychiatryki się zamyka-nie rentowne)
"Czujesz, że nie zmienisz nic
Spróbuj wziąć z tego coś"
Idź do lekarza. W gabinecie ma komputer z drukarką, tyko po to aby wydrukować receptę, a historie choroby dalej zapisuje na papierze( co tam lasy).
"To przecież Twoje życie jest"
Do stomatologa chodzą tylko ci którzy nie wiedzą w jaką dziurę wsadzić forsę.
Antykoncepcja - temat drażliwy. Dbają niektórzy przypadkowo o przyrost naturalny.  Potem idzie taki szczęśliwy tata z trójką dzieci. Jedno pyta- czemu nie jesteś w pracy, a reszta się rozłazi. Dumny rodziciel woła: Globulka- chodź tu!
Książki do szkoły drukuje się dla każdego ucznia indywidualnie. Co rok nówka. Tornistry będą chyba niebawem zamieniane na samochody kombi ze względu na profilaktykę skoliozy. Rodzice milionerzy już się cieszą.
"Obyś żył w ciekawych czasach"- jest już efekt  Dochodzi do wojny Meksykańsko-Polskiej...
Mamoooooooo! ja wariat, kup mi tramwaj!
Wiecie co?, wiecie co ja na to? Napisałam , się pośmiałam i już mi lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.