czwartek, 10 października 2013

Miseczka na skarby jesieni

 Jak widać na załączonym obrazku, moje kasztany znalazły w końcu swoje miejsce. Zrobiłam dla nich koszyczek z liści.
 Z braku balona, zawiązałam paluchy w gumowej rękawiczce i ją nadmuchałam. Wyszedł w miarę zgrabny balonik. Tą samą metodą, co wcześniej przedstawiony lampion przygotowałam liście. Naklejałam je na gumową powierzchnię. Gdy wszystko bardzo dobrze wyschło, powoli spuściłam powietrze i obcięłam wystająca gumę.


Wyszła całkiem zgrabna miseczka. Kto ma cierpliwość i chce się pobawić może śmiało skorzystać z mojego pomysłu.

5 komentarzy:

  1. fajna sprawa :) ja tez cos pokombinuje z liscmi, narazie robie choinki z szyszek i zrobilam tez stroiki swiateczne ze starych pozolklych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam- pomysł z kartkami wyszedł Ci świetnie :)

      Usuń
  2. Very nice creations......good photo's.

    Pozdrawiam, Joop

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz pomysły! super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowa jesteś i podoba mi się jesienna miseczka :)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.