środa, 2 października 2013

I stało się: Reagan stracił rękę...

Wczoraj  wieczorem kolega do mnie napisał   :

Czemu odpiłowałaś rękę Reaganowi??
Odkryli ślady Twojego pilnika do paznokci:)

Dziś udałam się na miejsce przestępstwa. 
 Pomyślałam słowami piosenki

"Pachołki Reagana" pobrały żelazną rękę do przeszczepu.

 Później przyszedł mi do głowy cytat z Cyrankiewicza
" Każdemu, kto podniesie rękę przeciw władzy ludowej, władza tą rękę odrąbie."
  Żarty na bok- to jest straszna dewastacja!
Dobrze, że ręka boska uchroniła Papieża- przecież wczoraj Watykan ogłosił  kanonizację Jana Pawła II, która ma mieć miejsce 27 kwietnia 2014 r.   (Swoją drogą już widziałam jak niektóre osoby całują rękę Papieża i idą dalej na spacer)
 Oczywiście zainteresowanie mediów jest spore.

3 komentarze:

  1. ...widziałam ten "news" w TVN24... dwa dni temu gorzowskie śmieci były u nich na tapecie:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest okropne. Ne rozumiem ludzi, którzy to robią. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ech i po co to niszczyć? nigdy tego nie zrozumiem...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.