wtorek, 18 grudnia 2012

MOJA STRONA Z KARTKAMI


MOJA STRONA Z KARTKAMI

Jest mi bardzo miło, że w ten sposób robię coś przyjemnego z pożytecznym. Nie ukrywam, że mam małą satysfakcję, ponieważ częściej miałam uczucie, że moje "wypociny" nikomu się nie podobają i coś tam robię dla samej siebie. Skąd takie uczucie?- po prostu widzę ile osób prowadzi blogi, jak dużo osób je odwiedza, a ja od dwa i pół roku prowadzę blog i jakoś ciągle jestem w zaciszu. Chociaż w ten sposób stałam się przydatna- dziękuję.
W ostatnich dniach przybyło na mojej stronie e- karteczek. Jest już spory wybór, w różnych stylach i nastrojach. Ukryłam część kartek np.wielkanocnych,aby łatwiej można było coś odpowiedniego znaleźć na zbliżające się święto. To najświeższe :





2 komentarze:

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.