wtorek, 11 grudnia 2012

Modowo- grudniowo

Mamy taki  klimat w którym o tej porze roku bardzo szybko zapada wieczór.
Kiedy ciemno  i zimno na zewnątrz lubię nie czytać i oglądać obrazki o modzie, ale sama je tworzyć.
Kiedy we własnej szafie pusto, a pełno ciuchów w sieci- można puścić wodze wyobrazni.
Nie wymyślam przebrań dla siebie, bo pomysł na siebie już mam od wielu lat.
To są moje propozycje, lekko zwariowane nieco przerysowane w stylu, ale mam nadzieje ,że niektórym Paniom uśmiechnie się buzia na widok tych pomysłów.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14
Tydzień 2- zimowe wieczory- Wyzwanie http://dorartthea.blogspot.com/search/label/zima%20jest%20pi%C4%99kna

8 komentarzy:

  1. Trzewiczki nakrapiane!!!!Przypadly mi do gustu,tylko gdzie je kupic??

    OdpowiedzUsuń
  2. trzewiczki za jedyne 360dolarów (po przecenie) można znalezć tu http://www.thecorner.com/us/women/ankle-boots_cod44444614mw.html.
    Dziękuję za wejście na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadły mi w oko buciki z pierwszego obrazka ;-) Zastanawiam się, jak robisz te kolaże? To jakiś program ułatwiający życie? Są na to jakieś super chwyty? Bo ja jak dotąd popełniłam jeden próbny kolaż w Gimpie, pewnie strasznie na około i utrudniając sobie życie, bo siedziałam nad nim kilka godzin. Nie wyobrażam sobie machnąć tak 14 na raz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to robię od kilku lat,przestałam malować i teraz mi trudno wrócić do pędzelka...

      Usuń
  4. Aaa, no i zapomniałam napisać, że interpretacja tematu mi się podoba. Taka inna niż się spodziewałam. W pierwszym momencie zrozumiałam,że w zimowe wieczory szyjesz sobie ubrania, ale w końcu załapałam że tworzysz ubraniowe kolaże ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. :) oczywiście z uwzględnieniem tego małego dodatku na 4 kółkach...

      Usuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.