piątek, 2 marca 2012

Wypatrywanie wiosny

Z tęsknoty za wiosną- zrobiłam kolaż

6 komentarzy:

  1. Slodnie wydanie fantazyjnej Mary Jane...dlugo nie bedzie musialo to dziewcze tak stac i wypatrywac:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby jak najszybciej przyszła tak słodka wiosna :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny,profesjonalny,jak dla mnie trochę za słodki

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic dodac nic ujac twa cala tworczosc po prostu i doslownie powala na kolana!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że przesłodzony...ale jak cofniecie sie kilka stron do tyłu to znajdziecie moje kolaże mniej słodzikowe. Dziękuję za uznanie - mam motywacje do tworzenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Janek to , o co mnie pytałeś w nastepnym komentarzu wytłumacze Ci, tylko musisz mi podać swoj adres email- (gg nie mam).

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.