wtorek, 20 marca 2012

Pierwszy dzień wiosny i chyba ostatni mój post w tym blogu.



Para gęsi bernikli już przyleciała nad jeziorko














Jest mi ogromnie przykro, ale nie mam możliwości prowadzenia dłużej mojego bloga za względu na ograniczenia Google. Wykorzystałam całą bezpłatną przestrzeń online -1024 MB.

Jak to działa

Firma Google oferuje możliwość dokupienia dodatkowej przestrzeni dyskowej dzielonej między Gmailem, Dokumentami Google i usługą Picasa Web Albums (co obejmuje zdjęcia przesłane do Bloggera). W dowolnym momencie możesz dokupić dodatkowa przestrzeń dyskową.                                                                                  Pisząc szczerze, po prostu nie mam ochoty wydać kilku dolarów i zapłacić jeszcze podatek. Nie bardzo wiem jak wybrnąć z tej sytuacji, aby nadal prowadzić ten blog.Może ktoś z was mi coś podpowie. Dziękuję wszystkim moim czytelnikom za odwiedzanie mnie i komentowanie. Życzę miłej, słonecznej wiosny :)



4 komentarze:

  1. Hm…szkoda,ze sprawy tak sie maja …
    pomyslu co prawda
    nie mam , ale trzymam kciuki za efektywne podpowiedzi innych zyczliwych Ci duszyczek :):):):)Moze witajac "Wiosnę-Dziewannę" nadciagna znajomi z wesołymi i kolorowymi pomyslami aby wiosennie zrobilo sie rowniez w sercu,tego właśnie Ci tej Wiosny zycze !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosenne zdjęcia śliczne :-). Nie wiem czy to prawda, ale czytałam niedawno na blogu o podobnym problemie jakiegoś blogowicza. Była odpowiedź, cytuję dosłownie, bo ją zapisałam :" Album Picasa - zdjęcia 800x600 pamięć nieograniczona. Inaczej limit jest 1024 MB ". Może więc można przerobić zdjęcia i będzie dobrze. Nie wiem, czy to mądra rada, ale Ty to z pewnością rozgryziesz.Pozdrawiam cieplutko i nie chcę Cię nie widzieć w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci tulipaniku- myslę ze coś się dowiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Giga- dziękuję serdecznie za podpowiedz- na Ciebie zawsze mogę liczyć!:)Postaram sie pozmieniać rozmiary zdjęć- syzyfowa praca.Może jeszcze ktoś poda jakiś pomysł?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.