środa, 28 marca 2012

Modowo- spacerowo wiosennie

Ostatni zabrałam się za stylizacje związane ze zbliżającymi się świętami,a zapomniałam o tych które zrobiłam wcześniej. Jest to tzw. wersja spacerowo wiosenna, czy na łono natur, czy na łono ulicy (są osoby, które za spacer uważają lans uliczny)














Folkowe dodatki nadal są na czasie, można je łączyć w dowolny sposób. Wszelkiego typu warkocze, dla pań z długimi włosami są świetnym rozwiązaniem na spotkania oficjalne, jak i na co dzień. Nie byłabym sobą gdybym nie pokazała nieco zwariowane buty i koszmarne według mnie ubranka dla psów- biedne zwierzaki. Ja się bawiłam robiąc te zestawy, a wy możecie się pośmiać, lub zastosować któryś z moich pomysłów.

2 komentarze:

  1. To już chyba jakieś zboczenie, że za każdym razem najbardziej patrzę na buty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. he,he- oby na świecie były tylko takie zboczenia :)Sama chodzę tylko w płaskim obuwiu, ale regularnie wstawiam wysokie obcasy

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.