poniedziałek, 5 marca 2012

Modowo- przedwiośnie cd.










Miłe Panie, bo Panów to raczej nie interesuje, trendy na wiosnę ,według mnie, są, bardzo romantyczne- choćby na dominacje pastelowych kolorów, jak i szalenie kobiece- ze względu na krój. Z tego będą bardziej zadowoleni mężczyzni widząc nas w sukienkach nie dość ze często niebieskich lub w kwiatki to do tego dopasowanych w talii. Jest jeszcze tendencja ,jak ja nazwałam "drapieżnej landrynki" czyli motywy zwierzęce tonowane kolorem i dodatkiem motywów roślinnych. Mamy możliwość również trochę błyszczeć i to w cale nie w nocy, ale w dzień- połyskliwe tkaniny np. w bluzkach czy nawet spodniach.  Królują marynarki bardzo kolorowew różnych fasonach.  Na zachodzie Europy jest drobne szaleństwo na odmienny kolory włosów- dominują róże od ciemnych do jasnych odcieni. Makijaż raczej też w pastelach i bardzo ożywczy kolor pomadki. Lakiery do paznokci przez niebieski, seledynowe, do żółtych. To oczywiście dla odważnych i  i .ekstrawaganckich kobiet. Z czego ja się najbardziej cieszę- ze spodni dopasowanych i do połowy łydki- w takich czuje się najlepiej i chodzę w takich od kilku lat- na reszcie są modne, oraz z mody na długie włosy czesane w warkocze i często plecione wianki. Każda z nas znajdzie coś dla siebie, bo na szczęście nie ma dominującego jednego koloru, czy stylu.

1 komentarz:

  1. Podoba mi się, oprócz wysokości obcasów w butach, zestaw w drugim rzędzie, po prawej stronie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.