piątek, 20 stycznia 2012

modowo- trendy 2012

Panie, które interesują się modą już na pewno wiedzą, że w sezonie wiosenno-letnim modne będą głownie pastele i wzory. Nie wiem co będzie w naszych sieciówkach. Wiem ,że H&M stawia na wzory.
To kilka moich kolaży na temat tego co jest już do zdobycia w świecie i jak się łączy poszczególne elementy ubioru.















Miałam przymusowe wyjście do galerii i wpadłam na chwilkę do sklepów. Mohito, mój ulubiony-już są rewelacyjne wiosenne ciuszki w kolorach koral z czarnym i wiele innych, równie ciekawych modnych zestawów.W Reserved były np. przecenione modne golfy z wielkim golfem, dopasowane marynarki w drobne prążki, połączenie granatu z innymi kolorami. C&A ma ciekawą kolekcję malutkich przylegających do sylwetki rozpinanych sweterków w drobne kwiatki, Modne trójbarwne sukienki w kolorach  amarant-beż-, róż. Czyli jest już w czym wybierać.

2 komentarze:

  1. Już tu dzisiaj zaglądałam, ale moda to już nie dla mnie. No może nie całkiem, bo jestem szczupła i coś tam bym z propozycji mogła ubrać, ale nie buty na takich wysokich obcasach :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się, ja też od lat chodzę tylko w płaskim obuwiu.
    Dziękuję, że zechciałaś skomentować.:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.