czwartek, 26 stycznia 2012

Co wstawić ?

Jak dotąd nigdy nie brałam udziału w żadnym blogowym konkursie. Tym razem przeczytałam na "Art- piaskownica" o konkursie na ulubiony kolor. Tu mam problem., bo lubię wszystkie kolory i teoretycznie powinnam wstawić tęcze.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22
Lubie pastele i kontrastowe zestawy- to zależy od dnia i nastroju. Często mam na sobie całą paletę barw i wyglądam prawie jak paw na mojej akwareli. Co wybarć ?
Jeszcze nic nie wstawiłam, a konkurs trawa do 29 stycznia....
http://art-piaskownica.blogspot.com/2012/01/fotogra-oliwiaen-ulubiony-kolor.html

3 komentarze:

  1. Moimi faworytami są nr : 2, 11, 15
    :-). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję- tez myślałam o "2"

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedenastka jest cudna!!!!
    Już znalazłaś,jak wstawić zdjęcie? ;-) Tam pod postem jest taki przycisk prostokątny z napisem "Add your link" -tam klikasz i uzupełniasz po kolei link do wpisu ze zdjęciem,swoją nazwę,mail,a potem na następnym okienku wyświetlają się wszystkie zdjęcia z twojego bloga,zawsze wciskam "select" pod tym właściwym i już:-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.