środa, 5 października 2011

Zasłyszane


 
Nie cierpię tzw. wolnych dni. Nie lubię wtedy wychodzić na spacery bo mimo mojej woli , jestem zmuszana do słuchania tekstów, które czasami są śmieszne, ale czasami wręcz irytujące.Tłumy ludzi idące , gadające głośno i o wszystkim.... Chyba już całkowicie zdziczałam, albo jestem wybitnym typem samotnika.







Romantycznie wg. faceta


"Tak romantycznie, wiesz jest.
Przychodzę jakaś rozmowa, filmik, drineczek, ruchanko,potem znowu rozmowa...."








"Dobry materiał" na męża.


"Wiesz on nie wie co ma robić- wszystkie się chcą żenić?
Jak to?
No te wszystkie z którymi się spotyka, a on nie chce sie jeszcze żenić"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.