piątek, 21 października 2011

Odkrycie Risingtaste !

Na przestrzeni całego mojego blogu przedstawiłam moje propozycje związane z modą, nazwane na mój użytek "modowo". Ja mam swój styl i wiem co potrzebuję aby uaktualnić, zmodyfikować to co posiadam.
Najczęściej szukam rzeczy nietuzinkowych, niespotykanych po prostu innych.
Chyba większość z nas  nie lubi być odbiciem zwierciadlanym co trzeciej kobiety na ulicy.
(Są wyjątki w osobach, które wręcz uwielbiają naśladować np.celebrytów....)
Przeglądając sklepy internetowe trafiłam na Ristringendo.com

Ten zestaw, który stworzyłam w postaci kolażu : sukienka + buty= kosztuje ok.97zł.



 wisiorek ok.6 zł.


 Tą piękna sukienka można nabyć za niecałe 40zł! Byłam w szoku, porównując ceny w naszych sklepach.
Sprawdziłam i podaję jako pewnik, że jest możliwość wysłania wyszukanych ciuszków na stronie sklepu do naszego kraju. Znalazłam na tej stronie oprócz sukienek, bluzek itp. dużo butów w różnych stylach, dodatków do ozdabiania włosów .
Siedząc w domu, popijając kawę (dlatego expres znalazł się w kolażu), nie tracąc czasu, można zakupić fajne, niespotykane ciuchy.







3 komentarze:

  1. faktycznie znajdzie sie tam dla kazdego cos fajnego :)
    dokonalam pierwszych zakupow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! cieszę się, że trafiłam z "tematem" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stronka chyba kiecke na sylwestra tam znajde :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.