wtorek, 25 października 2011

Modowo z Wholesale




Ostatnio mam wyjątkowe szczęście do trafiania na tanie sklepy internetowe z ubraniami. Tam na górze wiedza,że nie mam się z czym rozrzucać i podsuwają mi takie widoki...:

Znalazłam sukieneczkę tę po lewej stronie za "grosze".
Tą słodką bluzkę i branzoletkę
również odkryłman na tej nowej stronie. Zrobiłam kilka kolaży z tymi ciuchami, żeby   inaczej niż wszystkie blogowiczki przedstawić moje nowe odkrycie.


Płaszczyków i kurtek jest do wyboru cała masa.
Sukienki , długie i krótkie.


Ciepłe kozaki w niespotykanych kolorachi
ciekawe wisiorki- tu z postaci globusa.
Sukienki wełniane,

oraz ciepłe bluzy i rajstopy.


To wszystko i dużo, dużo więcej można odkryć na http://www.wholesale-dress.net/.
W nagłówku jest zaznaczona sprzedaż hurtowa i podane ceny za wysłane kilogramy.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.