sobota, 29 października 2011

Modowo-w wydaniu "paradnym"

W najbliższych dniach będziemy przemieszczać się do parków , na cmentarze, z wizytą do rodziny, czy znajomych. Zauważyłam,że na naszych cmentarzach bywa swoista parada mody.Począwszy  od wszech opanowującej całą sylwetę czerni, przez wybitną salonową elegancje po zwykły codzienny ubiór.
Nie zaprzeczę,że najbardziej mój wzrok przyciągają ubiory kolorowe, lub całkowicie wystylizowane.
Pozwoliłam sobie porobić kilka propozycji mając na uwadze właśnie ten czas.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10







6 komentarzy:

  1. To nie moje zestawy :-(. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjojoj- może może innym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw nr 1 jak dla mnie super

    OdpowiedzUsuń
  4. już mi się słonecznie zrobiło- myślałam już ,że wszystkie są do kitu...

    OdpowiedzUsuń
  5. :-)to zestawy nie na moje babcine lata. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A w czym "babci"wypada chodzić?
    Zestaw 6: spódnica plisowana i bluzka wiązana pod szyją chyba by uszła w tłoku (przy innym płaszczu).Kolory są właśnie dla ludzi starszych dodają energii i radości.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.