środa, 1 września 2010

Pamiętne daty...


Przeszłość nas ukształtowała i nie mamy wpływu na to co już było....

Dzis jest kolejna pamiętna data dla nas osobiście, naszego kraju i świata- 1 września.
Aby zakończyć watek zachaczajacy o polityke muszę przyznać sie do tego, ze zawsze byłam patryiotka.
Dwa razy wracałam z emigracji...A ze czasem przestawiam moje zaangażowanie w sposób szczególny, to wiedzą tylko moi bliscy znajomi. Ot choćby kolor włosów w kolorze flagi narodowej.
Trzeba sie uporac z przeszłością , wyciągnac konstruktywne wnioski, nie popełniać tych samych błędów i iść do przodu. Aby sie rozwijać trzeba zyc teraz i tym co przed nami!
Dlatego powoli zacznę przechodzić na bardziej babski temat związany z ciuchami, kolorami.
Sama jestem ciekawa co z tego wyniknie.

1 komentarz:

  1. 22.07.2005 nie zasluguje na pamiec?
    Artykul - interesujacy
    Nic nie jest fajne ani zabawne

    A zycie kresli swoja kreska



    Blog jest ekstra

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.