sobota, 8 lutego 2014

E-karki na Walentynki.

Coś się kończy i coś się zaczyna, a w Karnawale mamy Walentyna (Twist). I jest okazja do podrywania, lub jak kto woli nowego brania.
To ja Walenty słodyczą rozdęty
-wpuść mnie!
(a po trzech dniach nowa śpiewka)
Walę w te pęta, bo jestem "zajęta"
-Wypuść mnie!
Widząc w sklepach wszędobylskie serducha, po prostu już "mgli me" od tej słodyczy.
No tak, za tydzień  będzie wszędobylski  dzień "słodkopierdzący"- czyli Walentynki.
I się zacznie "Love Krove"
Pal licho jak to cielęca miłość,

albo tak zwane zaświergolenie.

Gorzej jak się gra w te klocki nałogowo. Zrobić jedno świństwo, ale podłożyć się trzodzie- to już gnój.
 Takie Walentynki jakie na ryjkach tynki.Wychodzą czasem świnki jak za dużo szminki

Panno Walerciu powiem ci
"Panno Walerciu brudną masz
Panno Walerciu brudną masz
Brudną masz szyję, bo się nie myjesz"
Panno Walerciu- szlik masz!
                                                         Panie Walery nie bez kozery pisałam to.
To e-karteczki z mojej teczki, a stąd wyślesz je http://www.kartki.pl/user/Anellim


2 komentarze:

  1. Gdybym miała do kogo, to bym mu przedostatnią kartkę wysłała :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. trzecia jest fajniutka:D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.