wtorek, 19 listopada 2013

"Tryndy" w mojej modzie

Wyobraźcie sobie, że jesteście na pokazie mojego"Modowa".
Całość odbywa się w dużym pomieszczeniu. Na zewnątrz jest wstrętna pogoda: przejmujący chłód, wieje i ostro pada śnieg z deszczem. Chowając się przed tą aurą całkiem przypadkowo trafiliście właśnie tu...
Bez tytułu #3032

lisc
Zaczyna się dziwacznie
remembrance
Bez tytułu #3095



Bez tytułu #3136

Kratki niby modne

Bez tytułu #3158

Pusty śmiech słyszę z za kulisy
smilling

Ktoś mi chyba podstawił świnię
Bez tytułu #3164

paniusia kotusia


Bez tytułu #3178
Zaczyna się moda kuchenna

spaghetti



Bez tytułu #3182

Ojej- ta modelka wyszła nie w ta pora!
kisses
No tak, fotoreporter jest wyraźnie zawiedziony pokazem.

Bez tytułu #3119
To miał być gwóźdź programu, ale nie w tym momencie-Porażka!!!

Bez tytułu #3102





Czas na modę przedślubną... 

ups

Suknie ślubne
Bez tytułu #3103
Czarno-białe i czerwone
FINE

Stres mnie zjada, za nic nie wyjdę i się nie pokażę tym ludziom na oczy.
silver and gold

Może tu sobie poczekam jak wszyscy wyjdą i zapomną co widzieli....





6 komentarzy:

  1. Wybieram steampunkowy kostium oraz pana z torsem gładkim jak pupcia niemowlaczka i czapką policjanta ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! dzięki za oklaski :)
      Ten gładki to nie jest taki gładki...

      Usuń
  2. Rewelka!!!!!Mi najbardziej podoba sie pani prawie lysa z czerwonymi kokardkami na butach.To moj klimat!No moze bez tych tatuazy.U Kobiety jednak wole plain skin;)No I pozostale modelki tez niczego sobie.BArdzo mi sie podoba I chyba zaczne sie ubierac u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpuść mnie do Londka-to atrament z Tobą wypiję i ubiorę od muszki po kokardę :)

      Usuń
  3. Trochę zwariowane stroje :), ale nie z pierwszego zdjęcia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, trafiłam do Ciebie na pokaz i z wrażenia, oniemiałam. Za oknem jest ciemno, deszczowo i wietrznie. U Ciebie bajecznie kolorowo.
    Jestem pod wrażeniem !!!!
    Ślę Ci moc serdeczności:))))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.