czwartek, 7 listopada 2013

Loty i nieodloty

 Kaczki to stali goście w mojej okolicy. Jesienią nie odlatują z pobliskiego stawu dopóki go nie zetnie lód.
Spacerując wypatruję różne ptaszki i stworzonka, ale tego się nie spodziewałam.
 O kurka wodna !-a wy co tu robicie?

 Jakaś nowa rodzinka gęsi przycumowała na stawie. Odstawiały pełną kąpiel. Te gęsi są drobniejsze od gęgaw i nieco większe od kaczek.


 Gołąb podgląda nowe ptaki.
 Moje sroki przyleciały całą rodziną sprawdzić  swe gniazdo, posprzątać przed zimą.
 Sójka za morze się nie wybrała, tak jak i gęgawy.
 Najwyraźniej ptaki postanowiły przezimować. Nie boją się niczego.


 Prace w parku idą pełną parą. Dosadzane są nowe krzewy, grabione liście.

Przy najbliższej jezdni pojawił się nowy nielot.

2 komentarze:

  1. Lubię fotografować ptactwo. Niestety rzadko mam okazję to czynić...
    Jestem zachwycona gęgawami. Pierwszy raz widzę, że spacerują w pobliżu ludzi...
    Oby nie zrobił im ktoś krzywdy.
    U mnie pojawiły się jedynie kosy, sikorki i dzwońce...W wielu miejscach ogrodu są popowieszane karmniki i kulki tłuszczowo- orzechowe...
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęcie cudne:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.