poniedziałek, 25 listopada 2013

JESTEM CHORY IDĘ W DOKTORY

Niestety- nie będę z Wami przez dłuższy czas. Mój laptop wymaga poważnej naprawy.
Życzę wszystkim miłego blogowania. 

 Jeśli macie ochotę, proszę napiszcie co chcielibyście oglądać na moim blogu:
kolaże, czy zdjęcia, moje robótki ręczne, czy może wiersze, opowiadania?
Blog prowadzę trzeci rok i jest tu groch z kapustą.
Czyli jak się nudzisz, a trafiłeś do mnie przypadkowo, to pogrzeb w głąb mojego bloga- znajdzie się może i dla ciebie coś ciekawego  np.opis trasy zwiedzania Gdańska.

3 komentarze:

  1. Ja lubię Twój "groch z kapustą".
    Wiem, że to tylko od Ciebie zależy czy zostawisz taką formę...
    Znasz moje zdanie na temat kolaży. Są świetne. Nigdy nie zrozumiem w jaki sposób je wykonujesz...
    Oby przegląd Twojego komputera nie trwał zbyt długo i tak będę tęsknić za Tobą.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...mój laptop wczoraj zaalarmował wymianę baterii..lecę na zasilaczu, bo baterja trzyma pół godziny...szykuje się wydatek :(
    Prezentuj to co w danej chwili wpadnie Ci do głowy...niechaj będzie dalej rozmaicie jak dotychczas:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Laptopiku, a może szybko wrócisz z leczenia. Będę tęsknić :)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.