środa, 6 listopada 2013

Komu, komu, bo...?

"Komu, komu, bo idę do domu !"
Przypomniałam sobie podwórkowe zawołanie, gdy trzeba było skończyć zabawę, zostawić swoje "skarby" i wracać do domu.
Ostatnio też się trochę pobawiłam i może komuś moja zabawka się jeszcze spodoba ?
Jestem rencistką i po prostu i zwyczajnie nie starcza mi na waciki...
Moje rączki niezbyt ładnie i dokładnie zrobiły ocieplacz na telefon komórkowy. Nie tylko ptaszki zimą będą marzły, ale baterie w telefonach również.


To jest mój pierwszy pokrowiec, którego już nie mam. Może ktoś z Was chce mieć podobny, to z proponowanym motywem i kolorystyce postaram się wykonać. Proszę pisać w komentarzach- prywatnych nie publikuję. Dziękuję.

2 komentarze:

  1. Ładny z uroczym ptaszkiem. Teraz szyj dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA poprosze z moim logo.Moze byc zielony z zoltym logosem.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.