piątek, 15 listopada 2013

Strach się bać ...tęczy

 Czarne chmury nad tęczą.

 I Bóg dodał: „To jest znak przymierza, jakie ustanawiam między mną a wami i każdą duszą żyjącą, która jest z wami, dla pokoleń po czas niezmierzony. Tęczę moją daję na obłoku i ma ona służyć za znak przymierza między mną a ziemią. I gdy sprowadzę obłok nad ziemię, wówczas na pewno pojawi się tęcza na obłoku.”
Chyba mam jakiś czujnik na tęcze. 13 listopada zauważyłam pierwszą, która utrzymywała się może 2 minuty. Tego dnia nie padało. Następną zauważyłam mniej więcej po godzinie już będąc w domu.
Chciałabym być grzeczna, ale moja tolerancja na kretynizm ludzki się wyczerpuje.
Wszelakie chore skojarzenia tęczy, jako tęczy stricte, świadczą o chorobie...
Proszę mnie nie kojarzyć z ruchem gejów i lesbijek, PIS-em, PO-pisem i tym podobnym !
Co niektórzy swoją radosną twórczością potrafią obrzydzić niewinne zjawiska przyrodnicze.
Przykład z sieci- autor nieznany
Takich anonimowych autorów - bohaterów promowania fobii w tym kraju jest co raz więcej.
"Kto nie łyka dobrowolnie, temu grozi przymusowe karmienie."?

Demokracja niesie ze sobą wolność wypowiedzi. Nie jestem pewna czy nawoływanie do nienawiści wszelakiej jest zgodne z prawem.

4 komentarze:

  1. Masz rację, niektórzy swoją radosną twórczością potrafią niszczyć piękno :(. Nie potrafię zrozumieć braku tolerancji, a najbardziej mnie przeraża, że dotyczy to w dużej mierze młodych ludzi. Z tego nic dobrego nie wyniknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuję się pod Twoim postem...To piękne zjawisko przyrody, które ciągle Tobie się objawia, może różnie być interpretowane...Wkurza mnie, że ktoś decyduje za mnie i pali Tęczę w Warszawie chociaż tam nie mieszkam...
    Ja też nie utożsamiam się z ruchem gejów i lesbijek, PIS-em, PO-pisem i tym podobnym !!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.