piątek, 2 września 2011

Oliwskiwe Zoo



Znudziło się mi ciągłe  przebywanie nad morzem na wysokości ok. 4m.n.p.m.  Odwróciłam sie plecami do morza i poszłam przed siebie ok.5 km (w linii prostej) w stronę wzgórz. Przede mną roztaczały się widok na szczyty moreny, a przy jednej z wielu dlolin takich jak Dolina Zgniłych Mostów, Dolina Czystej Wody (Ewy) przy Dolinie Krzywych Młynów jest najpiekniejsze polskie Zoo. Usytuowane jest ono przy wodach Potoku Rynaszewskiego, gdzie na Wyspie Gibonów można podziwieć te małpy jakby w srodowisku im naturalnym. Po "krótkim" spacerze raptem znalazłam sie w górach z zapierającymi  dech w piersi widokami.












Teren górski, widoki  dzikich zwierząt i w krótkim czasie znalazłam sie w innym świecie.

















 

2 komentarze:

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.