piątek, 30 września 2011

Jesienne porządki - ZMIANY W BLOGU

Tak jak już wspominałam wcześniej mój blog jest wielowątkowy.
Zaczęły się mieszać tematy ważne od tzw.rozrywki. W efekcie nie wiadomo co autorka ma na myśli...
A autorka ma dużo zainteresowań i gonitwę różnych pomysłów. W efekcie powstał groch z kapustą.
Oprócz tego, że robię dużo zdjęć, robię również kolaże w bardzo różnych stylach i tematach.
Postanowiłam oddzielić pewne tematy, przenosząc je na tzw.strony bloga. Zastanawiałam się również nad stworzeniem osobnego bloga na temat np.mody pań w wieku moherowym- "stare ale jare".
Nie wiem czy znajdę na to wszystko czas, tym bardziej, że czeka mnie porządkowanie własnego mieszkania .
Muszę się dorobić normalnego łóżka do spania, bo ostatnio sypiam w pozycji parkietowej.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany moimi pracami i ma ochotę np. powiesić ktoryś kolaż na swojej ścianie, to bardzo chętnie odsprzedam prawa autorskie do danej pracy. Mogę oprawić pracę w formie obrazu w dowolnym formacie.
Od dziś funkcjonuje  strona: Opowiadania. Jeżeli taki podział bloga zda egzamin, to z czasem przybędą następne.

1 komentarz:

  1. A to się dopiero okaże, czy zda egzamin. Dla mnie było dobrze, jak było, ale może będzie jeszcze lepiej Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.