środa, 7 września 2011

Nazbierało się

Czy ja mam zainstalowany szyld "Bank", a może widnieje napis "Kasa zapomogowo- pożyczkowa"?

NIE !
To może "Rozdaje pieniądze"?
Też NIE !
 Mam dość wiadomości typu "can you help me with $20,000USD?", lub pożycz mi swoją karte bankową" itp.
Ludzie, chłopy co się z wami dzieje ?
 Gdzie honor, gdzie ambicja, gdzie męska postawa? WSTYD .
Jakiś napalony men proponuje mi pokaz swoich dużych "narzędzi" przez internet. Mnie wykładów z anatomii robić nie trzeba. Aktów od pasa w dół tylko w białych skarpetkach, tez proszę nie przysyłać- bo śmiech mnie rozerwie. Mord obitych, bo dług nie oddany też nie kolekcjonuje.
To może puściłam wiadomość ,że zasponsoruje pana ?
Też NIE !!!

                                                                                                         "Goły i wesoły"

 Nie szukam przygód ani internetowych szybkich, łatwych i przyjemnych " miłości"!


Naiwną panienką nie jestem i na  przeżute i wyplute plewy się nie nabiorę.
Nie wiele jeszcze mnie dziwi i zaskakuje, jednak moja tolerancja ma swoje granice.

Dość tego ! Jestem "złotą" kobieta,  ale do momentu ....
( i nie takiego jak sobie ... marzycie- O NIE!)



Szukajcie szczęścia "kochasie" pod innym adresem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.