sobota, 16 kwietnia 2011

oczy zaplute...

Oczy zaplute, gacie rozprute
"eska nord"*...
padłam o 7
wstałam o 7
zataczam się
"eska nord"*
prochów nie brałam
alkoholu nie spijałam
"eska nord"*
o co o tu chodzi
kto mnie zauroczył
"eskanord "*
TV włączone,
komputer na chodzie                                 
"eska nord"*
kawę wypiję
wyprostuje szyję
może pamięć wróci                                                  
i nic nie zakłóci
"wspomnień czar"
...
Wiadro kawy wypiłam
6 skrętów spaliłam
wnioski wyciągnęłam:
w pełnym rynsztunku zasnęłam- od golfika pa rajstopki stan się zgadza.
sex ekscesów nie było- no chyb, że z krasnoludkiem.
Trzy kolaże strzeliłam- ilustracje zrobiłam- moge iść spac...

* eska nord- dawne radio w trójmieście


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.