piątek, 6 czerwca 2014

Przybywamy i odchodzimy...


Lusiu- dla Ciebie                                                                                        Anellim

Ten tydzień dla mojej rodziny jest szczególnie trudny.
Kiedyś wymyśliłam taką teorię, że w czasie między śmiercią, a pochówkiem dusza odwiedza miejsca na ziemi które bardzo chciała zobaczyć, a nie zdążyła za życia.  Wiem, że wszelkiego rodzaju horrory i historie o duchach są całkowicie przeciwstawne mojej wyobraźni.
 Robiłam ostatnio mało zdjęć, ale te które zrobiłam są po prostu smutne.
 Złożyły się na to miejsca, światło, pogoda...tak jakby otaczający mnie świat wiedział i czuł to co ja.




Takiego nieba wcześniej nie zaobserwowałam.

3 komentarze:

  1. ---------/ *SERDECZNIE!
    ------------- ///***WITAM
    ----------( | (.) (.)DZIEŃ!
    -------o00o--(_)--o00o DOBRY!
    ♥♥¸.•*´•♥*♥•`*•.¸♥♥

    Piękne kwiaty.Czasami dla człowieka są trudne okresy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Tym niebem autentycznie mnie zaskoczyłaś.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.