czwartek, 9 lutego 2012

ślubne obiecank...

Większość z nas juz obiecywała, lub obiecywać ma zamiar : i nie opuszczę cię aż do śmierci.



Tylko dlaczego tak śmierdzi?
Nie jestem strażniczką moralności. Zastanawiam się jedynie nad potwornym zakłamaniem katolickiego społeczeństwa.
 Trzy razy odpukane w konfesjonał i dalej robimy swoje.
A gdzie zwoje- mózgu zwoje? Twoje, moje.... "nasze życie"- jak pościelicie tak się wyśpicie.

Jak nie wiesz co twój mąż, żona, partner robi w pracy, jest strasznie zmęczony i na nic nie ma ochoty- to doradzam- sprawdź portale randkowe!
 Według moich obserwacji jest tam więcej osób żyjących w związkach niż singli. Po co, na co tam się zalogowały?
O to kilka przykładów.
1.
"     On (37 l.) — niedziela, 05 luty 2012 21:16
hm najpierw napisze , ze jestem zonaty bo klamac nie lubie a , ze Ty nie lubisz skokow w bok to ja juz chyba nie mam co szukac?hm podobasz mi sie szukam przyjaciolke ale czy to mozliwe teraz jest?ja jestem muzykiem z zawodu uwielbiam rekraacje podroze przyrode i sport
ja — niedziela, 05 luty 2012 21:18
przyjaciólka-mam kilku kumpli łączy nas czysta przyjazń, jednak w ogólnym pojęciu kobiet taki układ jest mało realny- więc Twoja żona może mieć poważne obiekcje
On — niedziela, 05 luty 2012 21:18
moja zona nie ma nic do tego chwalic sie nie mam zamiaru , ze szukam przyjacioklke
On — niedziela, 05 luty 2012 21:19
zrezztą pisze potocznie 
ja — niedziela, 05 luty 2012 21:19
to do du...y takie małżeństwo skoro nie jesteście przyjaciółmi
On — niedziela, 05 luty 2012 21:19
szukam kobiety przyjacioliki kochanki w jednym aby pojsc na kawe porozmawiac poznac sie milo spedzac czas i sie namietnie kochac
On — niedziela, 05 luty 2012 21:20
masz racje tak wlasnie jest
ja — niedziela, 05 luty 2012 21:20
ja się nie nadaje na 3 koło u wozu (:
On — niedziela, 05 luty 2012 21:21
sa dzieci wiec musze byc przy nich takze, a ze w domu nie ma seksu i przyjazni bo malo ze soba rozmawiamy to musze jakos zyc
On — niedziela, 05 luty 2012 21:21
domyslam sie , ze nie szukasz takiej znajomosc
On — niedziela, 05 luty 2012 21:21
wiec nie zawracam Ci glowy pozdrawiam pa milej nocki
ja  niedziela, 05 luty 2012 21:21
nie nie szukam, ale szkoda mi ludzi którzy żyją tak jak Ty w tej chwili"
Przykład 2.
ja — środa, 08 luty 2012 21:26
no to miłej rozrywki życzę- czesc nie singlu
On (44 l.) — środa, 08 luty 2012 21:38
jesli zawsze jestes tak zgryzliwa to nic dziwnego ze jestes sama
ja — środa, 08 luty 2012 21:56
nie chce być 3 kołem u wozu, mam swoje zasady i nie interesuja mnie zajęci faceci.
Jeden wniosek- sa tu dla rozrywki.
On — środa, 08 luty 2012 22:00
zanim zaczniesz oceniac znajdz problem w sobie
ja — środa, 08 luty 2012 22:02
ach...... tak prywatnie , bez zgryzliwosci, czego tu szukasz w jakim celu sie tu znalazles ? Zastanawiam sie po co ludzie zyja w zwiazkach skoro oszukuja samych siebie i ta druga osobe....
On — 06:00
tak myslisz
On — 06:07
widac ze troche lat przezyłas i ktos cie musiał strasznie skrzywdzic jesli w tak prosty i banalny sposob wyciagasz wnioski tak naprawde nie znajac rozmówcy. Życie chyba nie do konca cie wszystkiego nauczyło i masz jakis problem ze soba jak wczesniej powiedziałem. Ten portal nie koniecznie musi byc portalem do szukania przygod partnera kochanka jak zwał tak awał. Nie przyszło ci do głowy ze moze byc rowniez portalem do dzielenia sie doswiadczeniami. Przemysl to. Pozdrawiam
---------------------------------------
Oczywiście nie odpisałam.
 Zastanawiłam sie nad pokrętnym sposobem myslenia tego osobnika,
 który "dzielić się chce doświadczeniem".
 Masz hobby- to masz portale do dzielenia się
 właśnie tam swoimi doświadczeniami.
 Eh...szkoda słów i czasu.
A może to ja mam problem z sobą a nie on ?- Jak myślicie?
Przykład 3.
Niestety nie skopiowałam tej wymiany zdań. Była to rozmowa z młodszym mężczyzną (32 l)- singlem, który uświadomił mi , że spotkał się z propozycjami wybitnie jednoznacznymi ze strony kobiet. Co ciekawsze były to głownie mężatki. Stwierdził, że nie interesują go takie układy, ale miał nieprzyjemności. Był po prostu wyzywany gdy odmówił.
Czyli są również kolekcjonerki przygód.
Jeszcze kilka perełek.
On 25 lat 
 — wtorek, 07 luty 2012 23:41
Witaj
moge zrobic dla ciebie striptiz na skypie?
---------------------------------------------------------------------
Jeszcze był osobnik, który spytał czy mogę mu zrobić masaż członka,bo ma wolną niedzielę...
To tyle rewelacji. Zastanawiam się tylko dlaczego "mgly me"- delikatnie ujmując.
Tym bardziej, że w perspektywie są Walentynki- brrrrrrrrrrrrrr!
[Zdrada psychiczna chyba jednak bardziej boli. Związek dla dobra dzieci jest przedłużaniem nieszczęścia dzieci itd.
 Masz problem w małżeństwie- to do poradni leczenia związków.]
Nie oszukujcie siebie i innych!
                 

3 komentarze:

  1. Nigdy na takie portale nie wchodziłam. To mnie nie interesuję, a ludzie chyba nie tylko tam są obłudni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie każdy czuje potrzebę zaglądania na takie strony- masz związek i dbasz o niego.Naiwnie myślałam , że ludzie są inni-do czasu. Teraz obnażam właśnie takie historie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm....sa ludzie i ludziska,"Gusta" i "Gustliki" itp. i jak swiat-swiaty beda tez rozne poczucia moralnosci.Szukanie emocji wlacznie z adrenalina(bo zakazane owoce smakuja
    najbardziej)nie jest domena meska w naszych czasach i na pewno takie portale przyspieszaja mozliwosc nawiazania kontaktow na krutki dystans.Czy to dobre czy nie???Hm......zalezy czego sie szuka??

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.