wtorek, 28 lutego 2012

Modowo- przedwiośnie

Tak już z wytęsknieniem wszyscy czekamy na wiosnę. Jednak jeszcze trochę musimy poczekać.
Moje zdjęcia zrobiły się monotematyczne - zimowe, więc zabrałam się do stylizacji.


 Jak milutko się zrobi.,marcować zaczną koty.:)
Ptaszki już śmielej świergoczą. Zaczynamy myśleć:co by tu nowego na wiosnę sobie kupić?
Pastele w modzie, jak przyglądam się nowym fasonom to przypominają mi się lata 50 i wczesne 70. Oczywiście modne są i będą nadruki . Dla każdego coś miłego...




Na dniach w H&M ukaże sie limitowana kolekcja Marni.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam kropeczki ( nawet na blogu są tłem ), więc może być i sukienka w kropki :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakowało mi już tych Twoich modowych kompilacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję już myślałam, że nikogo nie interesują moje stylizacje.
    Miło mi.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze propozycje...moj pracodawca tez preferuje na wiosne pastelowe kolory:):):):)Na bank kupie to i owo na powitanie sezonu wiosennego!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.