środa, 1 lutego 2012

Modowo- trendy 2012 cd.

1

2

3

4

5

6

7

8
Sezon wiosenny się zbliża i tak zaczęłam przeglądać propozycje w propozycjach... Ma wejść pepitka, powrót baskinki, kolor koralowy i duże nadruki. Każdy znajdzie coś dla siebie, bo na szczęście nie ma jednego dominującego trendu. Kolaż 4 przedstawia to co ma się ukazać w H&M, oprócz oczywiście innych modnych zestawów. To co przedstawiłam, to są tylko grzeczne propozycje- ja oczywiście mocno to poprzerabiam na własny użytek. Zauważyłam, że wszelkie propozycje przedstawiane w internecie i prasie kobiecej powstają często na podstawie tego co ukazuje się w topshop. Jednak proponuję szukać inspiracji własnej na oryginalnej stronie.
http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/TopCategoriesDisplay?storeId=12556&catalogId=33057

3 komentarze:

  1. Pierwszy i drugi zestaw nawet ja bym ubrała. Nie boję się czerwonego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem,ze ma byc pastelowo....choc pewnie nie tylko - ale dominowac beda kolory pastelowe!!!Trend 2012:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Giga- ciesze się ze tym razem trafiłam w Twój gust. Tulipanik pastelowy...do twarzy Ci będzie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.