środa, 9 listopada 2011

Stylizacja mieszkania

Od kilku tygodni walczę z mieszkaniem....To znaczy, że mam za dużo pomysłów na zmianę wystroju.
Od dłuższego czasu "chodzą za mną" bardzo żywe kolory i raczej styl orientalny.
Szukam odpowiednich mebli i dodatków w sklepach, ale chyba mam zbyt wygórowane pomysły.
Znaleźć kompromis między tym co się ma i chce dołożyć, aby w rezultacie osiągając dany efekt obracając się w sklepowych asortymentach  wcale nie jest takie łatwe.
Ogólne pomysły były takie jak przedstawiam na kolażach, jednak co z tego wyjdzie- to czas i cierpliwość i pomysłowość pokarze.

Zastanawiałam sie również nad malowaniem fresku na ścianie( + dużo tkanin)





 I w tym momencie zaczęłam myśleć nad zupełnie innym pomysłem- wszystko w bieli, ecru...







Popadam w skrajności, na szczęście jest to wszystko na etapie pomysłów.

2 komentarze:

  1. Masz tyle pomysłów, że będziesz miała problem z wyborem :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Stl z wystawek już przeminął tak jak łózka piętrowe.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.