poniedziałek, 7 listopada 2011

Pin-up w moim wydaniu

Moda na plakaty z ładnymi panienkami miała swój szczyt powodzenia w latach 40, 50 ubiegłego wieku.
Później nadszedł okres króliczków Playboya i oczywiście dużo ostrzejszych zdjęć...
Ja wracam do cukierkowatego okresu przedstawienia kobiety- jako przedmiotu pożądania:
ładniutkie, zgrabniutkie i chyba jednak głupiutkie- jako jeszcze jeden gadżet dla próżnego faceta.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19
Trafiłam na stare obrazki pin- up, trochę pozwoliłam sobie je uwspółcześnić. Ja miałam dobra zabawę, a może komuś przypadną do gustu?

2 komentarze:

  1. Ty miałaś zabawę, a ja pooglądałam zabawne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo- mam nadzieję ze piszesz o moich obrazkach:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.