poniedziałek, 30 sierpnia 2010

ŻYCIE WE MGLE

                                                                                                                               


Mgła....Dzis rano była mgła.
Czy czasem nie macie wrażenia,
że poruszacie sie jak we mgle ?








Gonitwa szczurów Was nie dobija?
 Człowiek z własnej woli został wynaturzony, oderwany od rytmu przyrody. Wiele osób żyje w pułapce ambicji, rządzy pieniądza, gonitwie za lepszym jutrem.
A przecież zyjemy teraz- w tej chwili....Nie jutro.
Tylko od nas zależy czy czujemy sie dobrze we własnej skórze, jesteśmy pogodzeni z własnym "losem",zadowoleni. Mało osob jest szczęśliwych. Cały czas czegoś szuka.
Zazwyczaj winę za niepowodzenia zwalamy na zrządzenie losu, na innych. Jednak tak nie jest !
Jest takie stare powiedzenie "każdy z nas jest kowalem swego losu".
Możemy to świadomie zmienić.

Staram sie od 20 lat pomagać energetycznie, duchowo. 
Wiem, że nie każdy jest zwolennikiem takich metod.
Staram sie przekazywać dobro i pozytywne emocje nie tylko
bezpośrednio, ale i pośredni- przez obraz, zdjęcie.
Wiele osób po prostu nie wierzy w skutecznośc takich metod.
Szanuje ich poglądy.

Może jednak warto zwrócić  się o pomoc do specjalistów ?

Wart spróbować odnaleść siebie w tym zwariowanym świecie.

POLECAM:   http://www.samorozwoj.com.pl/





3 komentarze:

  1. Ciągle próbuję odnaleźć siebie....ale może ta poranna mgła zasłania mi właściwą drogę, a może nie potrafię szukać????

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto szuka ten żyje...
    Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje, a ja podpowiadam...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już dawno znalazłam swoje miejce na Ziemi-realizuje sie w parcy,,ale nie tylko,,stram sie być dobrym i przyzwoitym człowiekiem,,
    nie jestem obłudna ,,choć moja szczerośc bywa dla mnie czsem bolesna,,ale i tak rano patrzę w lustro z usmiechem,,dziekuje za młodośc ,,i za kazdy dzien jaki jest mi dany,,staram sie nieść dobro ,,wiem ,ze jestem dziwna,,ale to co mam mi wstarcza,,na kazdy nastepny dzień,,a mgły rozwiewam usmiechem,,i wiarą w to ,ze sa tacy jak ja..moze naiwni,,ale co tam,do jutra,,jutro tez będzie dobry dzień ..czego wszystkim życzę..i pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.