niedziela, 29 sierpnia 2010

Toplista i reakcje........

Baaaardzo Wam dziekuje za tak pozytywne opinie w topliscie. Tego mi było trzaba,aby wiedzieć czy wogole ma sens to co od niedawna robie. Toplista cały czas jest aktualna i od Was tylko zalezy na którym miejscu bede w wyszukiwarce- w śród tłumów.
                                                                        Prosze piszcie do mnie też w komentarzach  pod postami.
-------------------------------------------------------

No to sie pochwaliłam...
Dziś moja rodzicielka przyszła na komputerowy przegląd wiadomości ze świata.
Ocalał jeszcze kawałek szarlotki i przy kawce zasiadła do monitora.
Była ciekawa co znowu wymodziłam- no i pokazałam...
Reakcje były piękna- przez śmiech, mokre oczy po gesty.



To było wymowne....

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciesze sie ,ze Mama sie wzurszyła,ale i uśmiechneła,,moze byc dumna z Ciebie,,to takie wazne--być akceptowanym przez rodziców,,pozdrawiam Mamę,,

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.