środa, 26 marca 2014

Modowo- wiosna 2014

Wiosna już się zaczyna zielenić, a my chcemy zakwitnąć razem z nią. Kobiety zaczynają przeglądać swoje szafy, biegają po sklepach w poszukiwaniu nowego modnego ciuszka, I ja zrobiłam przebieżkę po trójmiejskich sklepach, internecie, swoją szafę jeszcze zostawiłam w spokoju. To co przedstawiam w swoim "modowie" nie jest może w pełni zgodne z trendami, ale starałam się przedstawić wariacje na temat trendów obowiązującej mody.
Zawsze trzeba wybrać to w czym poczujemy się dobrze, a nie przebrane, zachować swój styl i osobowość. Kobiety spod sztancy są mało interesujące.
Bez tytułu # 46471


Bez tytułu # 46182


Bez tytułu # 46263

Bez tytułu # 46334


Bez tytułu #46505


Mango crop top, 90 PLN / Shirts blouse, 55 PLN / Ted Baker red skirt, 645 PLN / Jimmy Choo white pumps, 2 255 PLN / The Row blue purse, 5 020 PLN / Valentino jewelry, 640 PLN

Bez tytułu #46526


Spring Garden7

Bez tytułu #46548




black and pink


3 komentarze:

  1. świetne sety! Bardzo mi się podobają buty z zestawu 1. Są klasyczne i wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, te ciuchy to zawrót głowy.
    A ceny?
    Świetne buty z zestawu 3
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.