piątek, 21 marca 2014

I ja poszłam na wagary.

Powędrowałam pieszo do Oliwy i z powrotem. Słonko świeciło, wiał dość silny wiat i nie odczuwało się 19 stopni. Szukałam oznak wiosny w Parku Oliwskim. Wagarowiczów  nie było, jedynie młodzież na zajęciach plastycznych. i dzieci z babciami. Co tam będę zanudzać, zdjęcia pokażą jak było.




















Miałam długi spacer, przeszłam około 7 kilometrów. Złapałam ciutek wiosny. Właśnie lunęło jest tuż po 20 godz.. Przesunęłam moje bratki bliżej ściany, aby je nie połamał deszcz i wiatr. Miałam wrażenie, że nawet zagrzmiało w oddali. Jutro i kolejne dni  będą u mnie znowu chłodne, wietrzne i deszczowe.

2 komentarze:

  1. Złapałaś ciut wiosny? Twoje zdjęcia są przepiękne.
    Jest jeden problem. To klikanie by je powiększyć.
    Przesyłam moc uścisków i pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) już poprawiłam wielkość zdjęć- przepraszam

      Usuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.