środa, 29 stycznia 2014

Zmazy nocne- będzie mocne (od lat 18)

pewna dama budziła się z rana i była sama
kiedyś piękna była nawet nie przytyła
głupotą nie grzeszyła a sama nadal była
kremy w twarz wklepywała kok na baczność stawiała 
zwierzęta kochała i do biedronki rano zasuwała
biedronka choć ma wiele kropek
szczęścia nie dawała- chała
do samu chodziła a nadal sama była
no tak pomyślała- szczęścia nie kupisz stara
leżała myślała 
ta fałda nad czołem spać jej nie dawała
choć kompleksów nie miała to wykombinowała
stara pana (z odzysku) kota zawsze miała
będę i ja miała Miała
dama baczność zrobiła i kota sobie kupiła
teraz ona chrapie
 kot po nocy drapie- nie budz mnie stara!
Kot po nocy tupie, ona ma to w dupie
Zagadka rozwiązana czemu była sama
autor: Madeinja

7 komentarzy:

  1. Swietne!Poprawilas mi humor tym wierszem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi hi hi Made, świetna jesteś.
    Jestem zachwycona!!!!!
    Czy u Ciebie też jest bardzo zimno?
    Może wiesz kiedy przybędzie wiosna?
    Wiem, odpowiesz mi że 21 marca...
    Pytam bardzo poważnie...
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprawiłaś mi humor !!!
    Tak się cieszę z miłych prognoz pogodowych. Nasz klimat tak szybko się zmienia, że trudno nawet Tobie przewidzieć nadejście prawdziwej wiosny.
    Za te pozytywne wiadomości, bardzo dziękuję.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że mimo mroźnej zimy poczucie humoru Cię nie opuszcza. Wierszyk wywołał uśmiech u mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastic goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you are just extremely great.
    I actually like what you've acquired here, certainly like what you are saying and the way in which you say it.
    You make it entertaining and you still take care of to keep it wise.
    I can't wait to read much more from you. This is actually
    a wonderful site.

    Also visit my web-site: affordable web hosting

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello to all, how is everything, I think every one is getting more
    from this web site, and your views are pleasant for new people.


    my web-site; my shed plans elite download

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.