niedziela, 14 lipca 2013

Park im. Ronalda Reagana- rzezby

W parku jest stała ekspozycja rzezb "Wielcy Gdańszczanie". Stoją one w pobliżu największego stawu parku.










                                                  Ostatnio Gunter został przyodziany :)




Ten pomnik jest usytuowany na przedłużeniu ul. Jana Pawła w drodze na molo w Brzeźnie.
W ramach konkursu "Rozdroża Wolności" przybyły w ostatnich dniach nowe rzeźby.




Prawie ominęłam jeszcze jedno dzieło sztuki.
To sztuka zauważyć w tym sztukę- nawet ciesielską- no ale ja zwykły ludz jestem- to sie może nie znam.


Pranę zauważyć, że to są prace nagodzone

Do wglądu materiał z konkursu

 Ta rzezba powstała spontanicznie w dzikiej części parku i wg. mnie jest godna podziwu (i chyba bardziej do mnie przemawia niż ten "zardzewiały kontener"). Brawo twórco "leniwca"!






 Dziś odwiedziłam "leniwca" i... jakaś zołza wydłubała mu oczy.
Więc zastąpiłam je innymi- czerwonymi z wściekłości !
n




1 komentarz:

  1. Dobrze, że jest miejsce dla pomników zasłużonych ludzi dla miasta. Szkoda,że leniwiec stracił oczy, ale Ty mu je dałaś i znowu patrzy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.