czwartek, 28 marca 2013

W dzisiejszych czasach


Last Supper-whether now so that it looked ?

Czy wyobrażaliście sobie jak dziś mogła by wyglądać  kolacja z nauczycielem?
Kto by przyszedł, jak się zachowywał itd...
Miałam napisać na ten temat opowiadanie, jednak jakoś odechciało mi się po wiadomości, że msza
Wieczerzy Pańskiej w Katedrze Oliwskiej ma być mszą poparcia dla Arcybiskupa Metropolity S.L. Głodzia. (To tak z inicjatywy posła PiS)
Nic więcej nie napiszę i nie skomentuje,ponieważ według wierzeń ludowych ,to właśnie od dziś do niedzieli zło może królować  na ziemi, a ja nie chcę się do tego przyczyniać.

1 komentarz:

  1. To się nie przyczyniaj do tego zła, poco masz się komuś narazić. Z pewnością nie mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.