sobota, 9 marca 2013

Moje autorskie projekty

Bawię się w to "modowo" i bawię, układam różne kombinacje dostępnych na świecie ciuchów i...
już mnie to znudziło !
Tym razem przedstawiam moje autorskie pomysły:
1
Sukienka- krój podyktowany obrazem.

2
Coś dla dziewczyny o kobiecych kształtach.

3
Sukienka z nadrukiem i naszytymi koralikami z wykorzystaniem frędzli i łańcuszków

4.
"Skóra na skórze"
czyli skórzane sukienki z nadrukiem tatuaży.
Sukienka po lewej stronie ma dodatki skórzanej koronki.

5
Komplet. spódnica z kocim nadrukiem,
przezroczysta góra z nadrukiem rozpalonego mężczyzny.

6.
Opalacz- góra z poświatami księżyca.a dół z męską stylizowaną twarzą.

7
W sezonie letnim maja być min.modne długie spódnice-koronkowe, prześwitujące,aby nie było zbyt dużo widać- dodałam duże dwie kieszenie zamocowane do dokładanym pasku.
Góra topu- pikowany stanik z koronkowymi wypustkami rękawów.
Skórzana, cieniowana kurtka dopełnia całości,
 oraz turban, który ma być obowiązkowy latem,
 Zapraszam do współpracy producentów odzieży :)

4 komentarze:

  1. W turbanie na głowie na pewno nie będę chodziła :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nikogo nie zmuszam,ale....sama zakładasz- ręcznik po umyciu głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.