piątek, 8 lutego 2013

Nadchodzi przedwiośnie!

 Wczoraj usłyszałam w radio, że w okolicach Bydgoszczy pojawił się pierwszy bocian. Po takim komunikacie postanowiłam wytropić przebłyski wiosny w mojej okolicy.
Przede wszystkim starałam się iść śladami Pani Przedwiośnie.

Podglądałam miejsca w których nie było śniegu
 Pierwszym obiektem był dziki rosnący szczypiorek czosnkowy. Oczywiście poskubałam kilka pędów witaminek dla siebie.
 Liście mlecza już są całkiem duże, a wśród nich zaczyna nabrzmiewać pąk jakiegoś małego krzaczka.
 Najbardziej byłam zaskoczona widokiem krążących soków w pączkach kasztanowca.
Przy samym domu dojrzałam wschodzące pierwsze przebiśniegi.
Chociaż dziś rano cały świat był lekko przyprószony świeżym śniegiem, to wiem ,że przedwiośnie jest już tuż tuż!


3 komentarze:

  1. Szukaj dalej wiosny, może się domyśli, że już pora na nią i przyjdzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponoć zima w tym roku nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. Jednak te zdjęcia mogą świadczyć o tym, że pewnie to tylko zwykłe plotki. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszkę zima da o sobie znać, ale wiosennym optymizmem już powiewa :)

      Usuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.