sobota, 2 lutego 2013

Dwa latka Gigi

Właśnie mija dwa lata jak Giga z blogu "Mój kawałek przyrody i przygody"
http://giga-wszystkooogrodnictwie.blogspot.com/ stała się moją wirtualną znajomą.
Choć nasze blogi zdecydowanie  różnią się tematycznie, to lubimy siebie odwiedzać.
Giga jest moją wierną czytelniczką i praktycznie jedyną osobą systematycznie komentującą moje posty.
Jestem jej za to bardzo wdzięczna.
Jak mam jakieś problemy z blogiem, ona zawsze służy dobrą rada i już kilka razy pomogła mi wyjść z opresji. Jej blog jest pełen wspaniałych zdjęć przyrody, opisów roślin i miejsc, które zwiedziła.
 Blog Gigi  to miejsce, gdzie zawsze jest pogoda ducha i słońce- pomimo zimy i chłodu.

3 komentarze:

  1. Nie wiem co napisać, zaskoczyłaś mnie bardzo :))). Jest mi bardzo miło i serdecznie Ci za to dziękuję. Ja pisząc komentarze u Ciebie nie liczyłam na taką nagrodę, bo nie po to je piszę. Po prostu lubię Cię, chociaż się nie znamy osobiście. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.